چگونه می توان ماسک موی ساخت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 مهر 1399
بازدید : 125
نویسنده : alirezajk

افزودن ماسک مو به برنامه روزانه یک روش خارق العاده برای افزودن مواد مغذی ، نرم و بهبود وضعیت مو است. موهای ما اولین چیزی است که هرکسی با دیدن ما متوجه آن می شود ، همه ما دوست داریم که سالم و براق باشد و می خواهیم آن روزهای ترسناک موهای بد وجود نداشته باشد. با تغییر آب و هوا ، رطوبت ، مناطق سخت آب و بسیاری دیگر از عوامل در نهایت بر وضعیت موهای ما تأثیر می گذارد و ما ممکن است به عنوان یک دست کمک به درمان نیاز داشته باشیم تا موها را به جلال خود برگردانیم.

در این پست وبلاگ ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه این کار را با ایجاد و استفاده از ماسک موی نرم کننده غنی از پر از کره های زیبا ، روغن های مغذی و برخی از عصاره های گیاهی افسانه انجام دهید. این ماسک مو برای موهای خشک و آسیب دیده که نیاز به مراقبت بیشتر دارند نیز مناسب است.

ماسک موی عمیق چیست؟
این یک محصول بی آب است (فاقد آب است) که نرم و راحت روی مو پخش می شود. به طور معمول حاوی موم ، کره و روغن است بنابراین اگر می خواهید از استفاده از مواد نگهدارنده خودداری کنید برای شما مناسب است. این ماده همچنین دارای برخی از سورفکتانت های کاتیونی است که محصول شما را کف نمی کند اما در عوض به کنترل موهای شما کمک می کند. سورفاکتانت های کاتیونی دارای بار مثبت هستند و این بدان معنی است که آنها به سمت تار مویی که دارای بار منفی است ، جذب می شوند. با این کار آنها بار منفی را خنثی می کنند ، یک فیلم روی مو ایجاد می کنند و کوتیکول را صاف می کنند. به همین دلیل است که آنها عمدتا در محصولات تهویه مطبوع مانند نرم کننده مو معمولی ، نرم کننده پارچه استفاده می شوند اما در محصولات پاک کننده نیز یافت می شوند.

ماسک موی تهویه مطبوع در این پست یک موس نرم و نرم با احساس مخملی و رایحه ای چوبی مرکبات است.

ماسک طبیعی مو

چگونه درخواست شود
این یک محصول پیش شامپو است. ماسک را آزادانه روی موهای خشک قرار دهید ، می توانید آن را فقط روی موها استفاده کنید یا می توانید آن را روی پوست سر نیز بزنید. ما به شما توصیه می کنیم که موهای خود را با یک حوله گرم بپیچید و از سشوار با حرارت ملایم برای گرم کردن مو استفاده کنید. اگر در یک مکان آفتابی زندگی می کنید ، سعی کنید با یک کتاب خوب زیر آفتاب بنشینید. گرما کوتیکول ها را به باز شدن تشویق می کند ، بنابراین سرعت جذب محصول را افزایش می دهد. ماسک را به مدت 10-30 دقیقه یا حتی یک شب بگذارید. زمان درمان به موهای شما بستگی دارد ، این برای همه متفاوت است. موهای خود را مثل همیشه بشویید.

بیاموزید که چگونه یک ماسک موی نرم کننده عمیق Babassu Deep Conditioning باFormulabotanica # مراقبت از مو # فرمول طبیعی # مواد طبیعی نگهدارید کلیک کنید در توییت
فرم موی ما: ماسک موی BABASSU DEEP CONDITIONING


نکات برجسته سازگار
ما همیشه می گوییم: "مواد تشکیل دهنده محصول هستند". این مربوط به تک تک فرمولهایی است که خواب می بینید. شما باید مواد خود را با دقت انتخاب کنید ، همه آنها یک هدف دارند و باید برای محصولی که شما ایجاد می کنید مناسب باشند. بیایید برخی از موادی را که برای این نرم کننده مو انتخاب کرده ایم ببینیم:

کره سال (INCI: کره دانه Shorea Robusta): سال یک کره سفید خامه ای است که در اصل از آسیا است و بوی بسیار کمی دارد. مغذی است اما چرب نیست. این برای محصولات طراحی شده برای موهای فرفری یا اگر می خواهید درخشش و تغذیه را به موهای خود بازگردانید ، توصیه می شود.

کره مافورا (INCI: کره دانه Trichilia Emetica): کره ای نرم و خامه ای است که اغلب در آفریقای جنوبی بخصوص برای ساخت صابون استفاده می شود. این یک نرم کننده عالی ، غنی از اسیدهای چرب است. خیلی چرب و کاملاً نرم نیست. یک انتخاب عالی برای مراقبت از مو زیرا می تواند موهای شما را براق کند و همچنین پوست سر را تغذیه می کند.

روغن باباسو (INCI: Orbignya Oleifera Seed Oil): یک روغن سفید و نیمه جامد است. از باباسو اغلب به جای روغن نارگیل استفاده می شود ، زیرا بسیار شبیه آن است اما بدون بو است. سرشار از اسید لوریک است و به این معنی است که برای فیبر مو بسیار عالی است. از آن روی موهای شکننده استفاده کنید زیرا باباسو خاصیت تشکیل لایه دارد بنابراین می تواند به احیای مجدد موهای خشک و خشک کمک کند.

موم میوه توت (INCI: Rhus Verniciflua Peel Cera): موم نرم و دوست داشتنی ای که در فرمولاسیون های گیاهی پذیرفته می شود. این از پوست میوه توت درخت Rhus Verniciflua است. این موم سفیدی نرم و نرم است و به محصول ما لطافت خوبی می بخشد.

Emulsense ™ HC (INCI: Brassicyl Isoleucinate Esylate (and) Brassica Alcohol):
یک سورفکتانت کاتیونی طبیعی و گیاهی با تأیید Ecocert. همچنین فاقد نخل است. برای مقابله با موخوره و از بین بردن آن از آن در محصولات مراقبت از مو استفاده کنید.

عصاره CO2 سبوس برنج (INCI: روغن سبوس Oryza Sativa): این عصاره CO2 فوق بحرانی چندان شناخته شده نیست اما جای تذکر دارد. طبق برخی تحقیقات ، CO2 سبوس برنج پتانسیل زیادی در کاربردهای موضعی دارد. نتیجه افزایش رشد و حجم مو را نشان می دهد ، بنابراین گیاهان امیدوار کننده ای برای محصولات با هدف ریزش مو است. در دمای اتاق جامد است ، بنابراین بطری محکم بسته شده را در یک کاسه آب گرم قرار دهید تا به آرامی ذوب شود.

فرمول مراقبت از مو

فرمول
فاز A

کره نمک 25٪
روغن باباسو 20٪
کره مافورا 8٪
Emulsense ™ HC 6٪
موم میوه توت 4٪

فاز B

روغن ماكاداميا 22٪
روغن آرگان 7.10٪
روغن کرچک 5٪

فاز C

عصاره CO2 سبوس برنج 1.5٪
توکوفرول 0.30٪
عصاره CO2 رزماری 0.10٪
اسانس پرتقال شیرین 0. 

35٪
اسانس مریم گلی کلاری 0.30٪
اسانس اسطوخودوس 0.25٪
روغن اساسی Cedarwood 0.10٪

روش:
1. فاز A: در یک لیوان شیشه ضد عفونی شده کره ، موم توت و Emulsense HC را وزن کنید.
2. لیوان را در حمام آب قرار دهید و آن را به آرامی گرم کنید تا ذوب شود.
3. فاز B: در یک لیوان دیگر تمام کره های فاز B را وزن کنید و خوب مخلوط کنید.
4. وقتی مخلوط کره / موم ذوب شد ، روغنها را به آرامی به آن اضافه کنید تا از خنک شدن موم جلوگیری شود.
5. فاز C. عصاره CO2 سبوس برنج را اضافه کنید ، آنتی اکسیدان ها را مخلوط کرده و روغنهای اساسی را اضافه کنید. خوب هم بزنید.
6. لیوان را در یک حمام آب سرد یا در یخچال قرار دهید تا روند خنک سازی تسریع شود. بعضی اوقات آن را هم بزنید تا جایی که اثری مشاهده کنید.
7. اکنون می توانید مخلوط خود را با یک لیسک برقی شروع کنید. توصیه می کنیم فقط یک بار آن را شلاق بزنید تا قوام مطبوع و خوبی داشته باشد. اگر بخواهید می توانید 2-3 بار مخلوط را بزنید.
8. آن را به یک شیشه و برچسب منتقل کنید.

اگر می خواهید در مورد فرمولاسیون طبیعی مراقبت از مو بیشتر بدانید ، چرا ما Diploma in Organic Haircare Formulation (فرم مراقبت از مو) را دریافت نمی کنید ، جایی که ما همه چیزهایی را که باید در مورد شامپوها ، نرم کننده ها و محصولات حالت دهنده و فرمولاسیون برای هر نوع مویی بدانید به شما آموزش می دهیم.

الان نوبت تو است! ماسک موی تهویه کننده عمیق خود را بسازید و شرایط خود را به ما بگویید از هشتگ #FormulaBotanica در اینستاگرام استفاده کنید تا فرمول های شما را ببینیم.

مقالات پژوهشی:

تأثیر روغن معدنی ، روغن آفتابگردان و روغن نارگیل بر جلوگیری از آسیب مو

اثر محافظتی موی روغن آرگان (Argania spinosa Kernel Oil) و کره کاپوآسو (کره دانه Theobroma grandiflorum) پس از درمان با رنگ مو

ایمنی و کارایی عصاره CO2 فوق بحرانی سبوس برنج برای رشد مو در آلوپسی آندروژنیک: یک آزمایش کنترل شده تصادفی دوسوکور 16 هفته

تامین کنندگان توصیه شده:

Emulsense ™ HC:
خلیج خانه
فروشگاه سازندگان صابون

ایالات متحده آمریکا: VARISOFT® EQ 65 ممکن است یک گزینه جایگزین باشد:
لوسیون سازنده

عصاره CO2 سبوس برنج
معطر (انگلستان)
Huilles et Sens (اتحادیه اروپا)
New Directions Aromatics (حلال استخراج شده از ایالات متحده آمریکا)

کره مافورا
معطرهای خلیج خانه (انگلستان / اتحادیه اروپا)
مراقبت از پوست آکوما
مواد اولیه فله شکوفه

کره سال
منطقه عطر (انگلستان / اتحادیه اروپا)
روغنهای ضروری طبیعی (ایالات متحده آمریکا)

موم میوه توت
Bay House Aromatics (انگلستان)
لوازم آرایشی الکسمو (اتحادیه اروپا)

https://formulabotanica.com/deep-conditioning-hair-mask/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معرفی و بررسی برترین محصولات آرایشی و آدرس brandicrane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com